Een laptop voor elke leerling op het SAB

Vanaf deze week beschikken al onze leerlingen van de tweede graad en de leerlingen van de derde graad Business & IT over een laptop. Deze laptop wordt kosteloos ter beschikking gesteld van onze leerlingen. Volgend schooljaar zijn de andere leerlingen aan de beurt! Vervangt deze laptop de leraar? Gaat voortaal alles digitaal? Graag delen we onze visie… Duurzaam leren is …