Openingsreceptie Foodelicious ~ Enjoy In Or Out

De leerlingen van 7 Organisatie-assistentie stellen graag hun restaurant & cateringbedrijf Foodelicious ~ Enjoy In Or Out aan u voor!

Foodelicious staat voor heerlijk eten, dat is natuurlijk toch wat wij aan jullie willen bieden!
Onze slogan ‘Enjoy In Or Out’ staat voor ons restaurant en cateringbedrijf, omdat je zowel bij ons kan komen eten maar het ook zeer makkelijk mee naar huis kan nemen!

Binnen ons project organiseren wij ook een klusjes- & gezelschapsdienst bij de mensen op De Houborn. We gaan week om week op woensdag met een bewoner samen klusjes uitvoeren zoals eens helpen eten maken, een raam wassen,.. of even gezellig een kaartje neerleggen, eens gaan wandelen,..

Vrijdag 26 november 2021 zal ons eerste verkoopmoment zijn. Het menu kan u terug vinden op onze website, vanuit het menu kan u reserveren om te komen eten of eventueel af te halen.

Hopelijk zien we jullie dan? 😉

 

Openingsreceptie Foodelicious ~ Enjoy In Or Out