We zeggen wel eens ‘Alles wat in drieën komt is goed”. Dat deze uitdrukking allesbehalve een leugen is, bewezen de 3 leerlingen van 7 Organisatie-assistentie afgelopen vrijdag op de openingsreceptie van hun restaurant Naos.
Na een vlotte en interessante uiteenzetting over de opstart van hun B@S-onderneming, verwenden deze leerlingen de aandeelhouders met de lekkerste zelfbereide gerechten. Van een culinair geslaagde namiddag gesproken!


