De leerlingen van de klassen waarvan in de maand november niemand als “ongeldig te laat” werd geregistreerd, werden vandaag beloond met een “SPEKtaculaire” beloning!
Als school hechten we veel belang aan het op tijd komen op school en in de les. Leerlingen die te laat op school komen of in de les, missen immers de start van de les en storen de les voor de andere leerlingen.


