Samen op weg!

3 september, 8 uur… 228 derdejaars werden door de directeur en de leerlingenraad verwelkomd in onze school. In totaal zijn we met 973 leerlingen en 160 personeelsleden! Met als jaarthema “Samen op weg!” zullen we ook dit jaar ons ten volle inzetten voor onze leerlingen en er het beste van maken!

Welkom!

Samen op weg!