Verzonken in gedachten
naar het leven dat had moeten zijn.
Vol mijlpalen en mooie momenten
zonder verdriet, gemis en pijn.
Even die extra leegte voelen en het groot gemis.
Even extra herinnerd aan het grote verdriet.
Even een extra traantje laten voor de vriendin en vriend die er niet meer is.
Even een traantje laten dat niemand ziet.
Nooit meer samen kunnen praten
een leegte die is achtergelaten.
Verdriet en een groot gemis
nu Neri en Pieter er niet meer is.
Wat blijft zijn de herinneringen
dat worden hele waardevolle dingen.
Om te bewaren, veilig en apart
op een speciaal plekje in ons hart.
Een jaar zonder jullie, Neri en Pieter…


