Op vrijdag 19 oktober stonden de leerlingen van 7OA klaar voor de openingsreceptie van hun restaurant. Na veel uitdenken, opnieuw proberen, discussiëren over kleuren, teksten schrijven, taken verdelen, solliciteren, hapjes uitproberen … konden de leerlingen met trots terug kijken op anderhalve maand hard werken.
Een creatief opgebouwde website gaf meteen zicht op de verschillende taken binnen het restaurant. De aandeelhouders werden in de watten gelegd door een walking dinner met heerlijke hapjes. Ook de tafels zagen er verzorgd en mooi uit!
Een mooie start voor de leerlingen van 7OA die jullie ook dit jaar weer gaan verwennen tijdens hun open restaurant op vrijdag.


