4 Wetenschappen krijgt online marketing les van studenten lerarenopleiding TEW UHasselt

De leerlingen van 4 Wetenschappen zagen de week voor het Allerheiligenverlof niet 1 leraar economie alleen voor de klas maar 4 à 5 leraren economie tegelijkertijd online. Geen handboek, geen pen, geen papier, geen nota’s….maar wel een laptop, oortjes, een micro en Google Meet. Meer was er niet nodig om onze leerlingen te laten gidsen doorheen een virtuele tour van de 4 P’s van de marketing-mix a.h.v. een aantal concrete cases, afbeeldingen en video’s. De stilte in de multimedia-ruimte werd alleen doorbroken door leerlingen die antwoorden gaven op de vragen van onze gastdocenten, de studenten van de Educatieve Master economie UHasselt, die maximaal ingezet hadden op digitale interactie met onze leerlingen. Dit digitale experiment was ongetwijfeld een leuke en leerrijke manier om onze vierde onderzoeksvraag binnen het thema Ondernemen af te sluiten.

4 Wetenschappen krijgt online marketing les van studenten lerarenopleiding TEW UHasselt