Op 17 november hebben Len, Pieter, Matz, Stan en Fleur deelgenomen aan de Bebras-wedstrijd. Op deze manier willen we de leerlingen warm maken voor informatica in het algemeen. Deze wedstrijd is in het bijzonder toegespitst op het computationele en probleemoplossend denken.





