Niet te versmaden geo-olympiade

Ook dit schooljaar deden we weer vol enthousiasme mee met de geo-olympiade. 30 pittige meerkeuzevragen schoven over het scherm van 9 geo-leerlingen. Er werd gepuft en geblazen, de laptops vielen halverwege ook nog eens helemaal uit (automatische shut down) maar op het einde werden de juiste (afwachten natuurlijk) antwoorden doorgestuurd. Bedankt Len, Quinten, Saar, Jules, Jolan, Marie, Wannes, Jorrit en Brynne voor jullie deelname.

niet te versmaden geo-olympiade