Na een heerlijk ontbijt op school trokken onze zesdes samen met hun titularissen naar de speelplaats waar de dag traditioneel werd gestart met volksdansen samen met de andere leerlingen! “Make SAB great again” was het thema van een wervelende show die de zesdes in elkaar hadden gestoken voor de andere leerlingen.
Na een heerlijke lunch op SAB werd de schaatsbaan van Lommel ingepalmd door de SAB-X-mossers. Het lekkere avondmaal zorgde gelukkig voor een nieuwe “boost” om er nog een “geweldige” cantus van te maken! DJ The Bobmeister zorgde tot slot nog voor een spetterende X-mos-fuif!
Chrysostomos 2019 was een feest voor iedereen! Bedankt zesdes!


