In onze levendige school werd het vandaag opnieuw heel stil. Samen met de naaste familie, goede vrienden van Bernd en de ganse school hebben we afscheid genomen van Bernd, een topkerel met een gouden hart voor iedereen.
Na mooie woorden van zijn beste vriend Dante, volgde een minuut stilte en vulden meer dan 1 000 witte ballonnen de hemel met “Everyday van A$AP Rocky” op de achtergrond.
Het moeilijkste van iemand te verliezen
is niet vaarwel zeggen,
maar leren te leven zonder.
Altijd die leegte proberen te vullen.
Het gemis in ons hart op te vangen…


