Inschrijvingen


Beste leerling
Je inschrijving (na het invullen van het aanmeldformulier) is pas definitief wanneer jijzelf en je ouders een aantal handtekeningen hebben geplaatst. We nodigen jullie uit om dit op onze school te komen doen.
Het geeft ons ook de gelegenheid om nog een kort persoonlijk gesprek te hebben over je resultaten, studiemethode… Het is daarom belangrijk dat je je rapport en attest van je huidige school meebrengt.
Indien je nog twijfelt over je studiekeuze, helpen we je ook nog graag verder.

Je krijgt tijdens het intakegesprek alle gegevens om je boeken en laptop te bestellen. Het is belangrijk dat je deze bestellingen zo snel mogelijk in orde brengt (zeker vóór 15 juli) zodat je zoon/dochter in september kan beschikken over de laptop en de handboeken. Bekijk zeker de infobrochure over ons laptopproject. Indien je de laptop bestelt vóór 6 juli ontvang je een korting van 20 EUR. Gebruik de kortingscode SAB2526 voor een extra korting van 20 EUR!

Let op: enkel van leerlingen die zich in het derde of vierde jaar inschrijven, wordt verwacht dat ze een laptop aankopen via Signpost. De andere leerlingen die zich in het 5de, 6de of 7de jaar inschrijven, genieten van de oude regeling (Digisprong) en gebruiken een toestel van de school (in bruikleen).

Denk er ook aan om tijdig je boeken te bestellen via https://www.studieshop.be/.

De laptop kan besteld worden via https://bestel.signpost.eu/SAB2025-2026.

Volzetverklaring 2025-2026

  • 3 Sport (D/A)
  • 3 Organisatie en logistiek (A)
  • 4 Zorg en welzijn (A)
  • 5 Onthaal, organisatie en sales (A)
  • 5 Basiszorg en ondersteuning (A)
  • 5 Welzijnswetenschappen (DGD)