Image
 

Finaliseren inschrijving (intakemoment)

Beste leerling
 
Je inschrijving is pas definitief wanneer jijzelf en je ouders een aantal handtekeningen hebben geplaatst. We nodigen jullie uit om dit binnenkort op onze school te komen doen. Het geeft ons ook de gelegenheid om nog een kort persoonlijk gesprek te hebben over je resultaten, studiemethode... Het is daarom belangrijk dat je je rapport en attest van je huidige school meebrengt.
Indien je nog twijfelt over je studiekeuze, helpen we je ook nog graag verder.
 
Op donderdag 27 juni mag je samen met minstens één van je ouders vrijblijvend langskomen tussen 13u en 20u (zonder afspraak).
 
Ook op 1, 2 en 3 juli en van 19 tem 22 augustus ontvangen we je graag mocht je je niet op donderdag 27 juni kunnen vrijmaken. Voor deze momenten vragen we je wel om een afspraak te maken via onderstaand formulier. Op die dagen hebben we ook tijd om een rondleiding te geven aan mensen die nog niet op onze school zijn geweest.  
 

Je krijgt tijdens het intakegesprek alle gegevens om je boeken en laptop te bestellen. Het is belangrijk dat je deze bestellingen zo snel mogelijk in orde brengt (zeker vóór 15 juli) zodat je zoon/dochter in september kan beschikken over de laptop en de handboeken. Bekijk zeker de infobrochure over ons laptopproject.

Let op: enkel van leerlingen die zich in het derde jaar inschrijven, wordt verwacht dat ze een laptop aankopen via Signpost. De andere leerlingen die zich in het 4de, 5de, 6de of 7de jaar inschrijven, genieten van de oude regeling (Digisprong) en gebruiken een toestel van de school (in bruikleen).

In het tweede deel van augustus ontvang je via e-mail informatie over het verloop van de eerste schooldag.

We wensen je alvast veel succes met de komende examens om daarna te kunnen genieten van een deugddoende vakantie.

 

Registratieformulier

Verzenden